آژانس تبليغاتي ايدي اي ادز،، چگونه از واقعيت افزوده در آگهيهاي ماشينهاي اداري استفاده كنيم؟ | ، تبليغات اينترنتي
چگونه از واقعيت افزوده در آگهيهاي ماشينهاي اداري استفاده كنيم؟
در دنياي تبليغات ، امكانات بي پايان در مورد ترويج يك محصول يا خدمات وجود دارد. با محبوبيت روزافزون بازاريابي ديجيتال ، يكي از آخرين روندهاي ايجاد امواج ، تبليغات واقعيت افزوده (AR) است. و هنگامي كه صحبت از تجهيزات و دستگاه هاي اداري مي شود ، تبليغات AR واقعاً مي تواند كمپين هاي شما را به سطح بعدي برساند.
تبليغات اينترنتي نيازمند تخصص است! **idi ads** با تيم حرفهاي، هر كمپين را به موفقيت ميرساند.
اما اول ، واقعيت افزوده دقيقاً چيست؟ به زبان ساده ، اين فناوري است كه اطلاعات ديجيتالي را بر روي دنياي واقعي پوشانده و تجربه اي همهجانبه براي كاربر ايجاد مي كند. با موفقيت بازي هايي مانند Pokemon Go و Snapchat Filters محبوبيت پيدا كرده است ، اما پتانسيل آن فراتر از سرگرمي است.
وقتي صحبت از تبليغات تجهيزات اداري مي شود ، شامل واقعيت افزوده مي تواند محصولات شما را زنده كند و آنها را براي مشتريان بالقوه ملموس تر كند. تصور كنيد كه مي توانيد يك مدل سه بعدي از يك چاپگر يا دستگاه كپي را در فضاي اداري خود ببينيد ، و ايده بهتري از نحوه مناسب بودن و عملكرد آن در كارهاي روزانه خود به شما ارائه مي دهد. اين نه تنها يك عنصر سرگرم كننده را به تبليغات اضافه مي كند ، بلكه يك تجربه عملي و مفيد را براي بيننده نيز فراهم مي كند.
طراحي خلاقانه، ديده شدن تضميني! آژانس idi ads با ايدههاي نوآورانه، برند شما را از رقبا متمايز ميكند. مشاوره: 02126406207
بنابراين چگونه يك آژانس تبليغاتي مانند تبليغات IDI مي تواند از واقعيت افزوده در كمپين هاي خود براي تجهيزات اداري استفاده كند؟ در اينجا چند روش وجود دارد:
**🎡 چرخ و فلك هيجان تبليغاتي!**
**idi ads** با طراحي كمپينهاي پويا و جذاب، مخاطبان را به سوار شدن بر چرخ موفقيت برند شما دعوت ميكند. براي ايجاد هيجان پايدار تماس بگيريد: **۰۲۱-۲۶۴۰۶۲۰۷**
1. مجازي "قبل از خريد سعي كنيد": يكي از بزرگترين چالش ها در فروش تجهيزات اداري اين است كه مشتريان نمي توانند قبل از خريد ، از نظر جسمي محصول را امتحان كنند. با AR ، اين سد را مي توان با ارائه تجربه مجازي از تلاش براي تهيه محصول در فضاي اداري خود ، از بين برد. اين مي تواند درك بهتري از ويژگي ها و ويژگي هاي محصول داشته باشد ، در نهايت اعتماد به نفس آنها در خريد را افزايش مي دهد.
2. نمايشي محصول تعاملي: AR به جاي اينكه فقط يك تصوير يا فيلم مسطح از محصول را نشان دهد ، يك نسخه نمايشي محصول تعاملي را فراهم مي كند كه بينندگان مي توانند با مدل سه بعدي تعامل داشته باشند و تمام ويژگي ها و قابليت هاي آن را ببينند. اين امر باعث مي شود يك تجربه جذاب تر و به ياد ماندني تر باشد و مي تواند ارزش محصول را به مشتريان بالقوه نشان دهد.
3. فرصت هاي فروش و فروش متقابل: با AR ، مي توانيد ويژگي ها يا لوازم جانبي اضافي را به مدل سه بعدي محصول اضافه كنيد و به مشتريان ايده بهتري از طيف گسترده اي از گزينه هاي موجود مي دهد. اين مي تواند به فروش و فروش متقابل كمك كند و در نتيجه فروش بيشتر و افزايش درآمد داشته باشد.
**🛡️ بحران؟ ما آماده هستيم!**
**idi ads** با طراحي استراتژيهاي مديريت بحران، از برند شما در شرايط سخت محافظت ميكند. براي ايمنسازي كسبوكار خود تماس بگيريد: **۰۲۱-۲۶۴۰۶۲۰۷**
4. افزايش آگاهي از برند: تبليغات واقعيت افزوده هنوز يك مفهوم نسبتاً جديد است و تركيب آن در كمپين هاي شما مي تواند به برند شما كمك كند تا از اين رقابت دور شود. با ارائه يك تجربه منحصر به فرد و به ياد ماندني ، مي توانيد آگاهي از برند را افزايش داده و به طور بالقوه مشتريان جديد را به خود جلب كنيد.
در پايان ، با ظهور فناوري واقعيت افزوده ، براي آژانس هاي تبليغاتي مهم است كه دائماً نوآوري كنند و راه هاي جديدي براي تعامل با مخاطبان خود پيدا كنند. و هنگامي كه صحبت از تبليغات تجهيزات اداري مي شود ، تركيب AR مي تواند يك تجربه سرگرم كننده و عملي را براي مشتريان بالقوه فراهم كند و در نهايت منجر به افزايش فروش و آگاهي از برند شود. در تبليغات IDI ، ما هميشه در صدر آخرين روند و تكنيك هاي تبليغاتي قرار داريم و ما آماده هستيم تا به مشاغل كمك كنيم تا با واقعيت افزوده ، كمپين هاي خود را به سطح بعدي برسانند.
و ديگر خدمات آژانس تبليغاتي ايكي ادز در زمينه تبليعات
تبليغات در سايتهاي نيازمندي با سيستم رزرو آنلاين
درج آگهي فروشندگان شبكه در نيازمنديهاي قيمتگذاري
استراتژيهاي درج آگهي براي بازارهاي رقابتي در نيازمنديها
بهينهسازي آگهي براي جذب مشتريان جديد از نيازمنديها
تبليغات تجهيزات شبكه در سايتهاي نيازمندي حراج
و بيش از صد ها خدمات ديگر در حوزه تبليغات اينترنتي ،مشاوره تبليغاتي و راهكارهاي سازماني
تبليغات اينترنتي | استراتژي تبليعاتي | ريپورتاژ آگهي
برچسب: تبليغات اينترنتي محتوايي، تبليغات اينترنتي ويروسي، تبليغات اينترنتي اينفلوئنسري، تبليغات اينترنتي همكاري در فروش، تبليغات اينترنتي مشاركتي، تبليغات اينترنتي رپورتاژ، تبليغات اينترنتي اسپانسرشيپ، تبليغات اينترنتي برندسازي، تبليغات اينترنتي محصولات، تبليغات اينترنتي خدمات، تبليغات اينترنتي فروشگاهي، تبليغات اينترنتي تخفيفي، تبليغات اينترنتي فصلي، تبليغات اينترنتي رويدادي، تبليغات اينترنتي آموزشي،
ادامه مطلب